Top Social
E-post:
[email protected]
En gave til min beste venninne
mandag 12. mai 2008
Jeg skal til min bestevenninne i morgen, og i kveld laget jeg en overasskelse til sønnen hennes:
Denne gangen med strikk nederst i beina, slik at den skal passe lenge.
Lilleebror prøver den, han er 5 mnd eldre
Post Comment
J@ne
sa...
Knallfin bukse! Tipper gaven blir godt mottat :D
12. mai 2008 kl. 17:12
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Kontakt meg
E-post:
[email protected]
Translate
Velkommen
Søk i denne bloggen
Mest populære innlegg
Totalt antall sidevisninger
Post Comment
Knallfin bukse! Tipper gaven blir godt mottat :D
Legg inn en kommentar